طراحی بازی های اسکرچ جذاب
فقط یک زمان بازی سرگرم کننده بزرگ است بازی اسکرچ Scratch game. هنگامی که آنها وارد حالت "ما در حال سرگرمی هستیم" من می توانم در هر فرصتی مقدار باورنکردنی دانش را در خود جمع کنم زیرا بدانم که ما یاد نمی گیریم، بلکه در حال بازی هستیم. من دانش آموز تیزهوشی بودم که توسط سیستم مدرسه شکست خوردم. من همچنین از یک صف طولانی از مربیان آمده ام. من بارها و بارها مربیانی را می بینم که به نظر می رسد طوری رفتار می کنند که انگار خودشان توسط شخصی با استفاده از Scratch برنامه ریزی شده اند (تا حدودی ضعیف). و قلب من با تمام معلمانی است بازی اسکرچ که توسط مدیران محدود شده اند و کارهای خوبی انجام می دهند که به مراتب بهتر از یک کودک تصادفی که در مقابل آنها ایستاده است، نکات نهایی را درک می کنند. من این کار را انجام می دهم زیرا دوستش دارم و هیچ چیز عفونی تر از آن وجود ندارد. حدس میزنم به گذشته فکر میکنم، شاید بعد از این، مدرسه مرا شکست نداده است. از درگیری عمل می آید!
آی بون تان
عضو
29 اکتبر 2009
از به اشتراک گذاری کاری که انجام می دهید متشکرم. من آن را مفید می دانم. من در حال توسعه برنامه ای برای آموزش Scratch به کودکان کوچکتر در گروه سنی 6 تا 9 هستم.
با احترام،
آی بون
لیندا جورج
عضو
22 آگوست 2009
من حدود 2 یا 3 سال است که اسکرچ را آموزش می دهم، هر بازی اسکرچ زمان که برای اولین بار متوجه آن شدم. من ویدیوی Scratch را دانلود میکنم و بچهها عاشق تماشای آن هستند، در مورد اینکه چگونه میتوانند این پروژهها را نیز فقط با «بهم ریختن» انجام دهند. سپس بلوک ها را معرفی می کنم، رنگ و کارهایی که هر کدام انجام می دهند را یادداشت می کنم. بعد از آن، یکی از کارت ها را از سایت اسکرچ بیرون می آورم، یک کارت آسان مانند شاید شبح سر خوردن، و سپس آنها قلاب می شوند. اما، من هنوز آنها را آزاد نمیکنم... نه، آنها را مجبور میکنم تا 5 دقیقه به اندازه کافی انجام دهند. تا پایان کلاس سپس آنها بازی می کنند. سپس دفعه بعد، کارت ها را تمام می کنم و تکالیف کوچکی بازی اسکرچ به آنها می دهم. قبل از اینکه متوجه شوید، آنها در 10 جهت پرواز کرده اند. من متوجه می شوم که اگر آنها قبل از آزاد شدن دانش کافی نداشته باشند، فقط ارواح را روی یکدیگر انباشته می کنند. اما، اگر آنها بدانند چگونه آنها را وادار به حرکت کنند، خیلی بهتر می شود!
کیت برافلاد
عضو
12 آگوست 2009
موزه من از Scratch هم در موزه ما برای کلاس ها و کارگاه بازی اسکرچ های تابستانی و هم در کتابخانه های محلی استفاده می کند. از آنجا که ما گاهی اوقات در تنظیماتی کار می کنیم که ممکن است جوانی وارد شود و زمانی را بین 5 تا 60 دقیقه سپری کند، شروع به معرفی Scratch به روشی کاملاً جدید کرده ایم:
ما رایانه هایی داریم که با Scratch در حال اجرا هستند، آموزش برنامه نویسی کودکان و از جوانان دعوت می کنیم که بیایند و برنامه "جدید" به نام Scratch را امتحان کنند. ما Scratch را روی یک صفحه نمایش داده ایم و در عرض یک یا دو دقیقه به آنها نشان خواهیم داد که چگونه چند کار را انجام دهند: روی کلمه "file" در منو کلیک کنید، سپس به پایین بروید تا "open" سپس "نمونه ها" را به آنها نشان دهید. در سمت چپ پنجره ای که ظاهر می شود را فشار دهید.
معمولاً وقتی به این حد رسیدیم، آنها به کاوش می روند - و ما را نادیده می گیرند (تا زمانی که سؤالی داشته باشند). ما نشان خواهیم داد که چگونه می توان پوشه ها را برای جوانان علاقه مند باز کرد بازی اسکرچ و سپس با همه تماس خواهیم گرفت که اگر یک بار روی نام پروژه در لیست پوشه کلیک کنید، یک پیش نمایش دریافت می کنید.
در نهایت وقتی برنامه را باز کردند، سعی میکنیم توجه آنها را جلب کنیم (میبینیم که آنها ما را نادیده میگیرند در حالی که با Scratch به عنوان یک چیز بسیار خوب به هم میخورند) و به آنها نشان میدهیم که آن دکمه پرچم سبز اغلب برنامه را شروع میکند.
گاهی اوقات اتاق ناگهان با صدا پر سر و صدا می شود، و گاهی اوقات نه - در غیر این صورت، از آنها می خواهیم که برخی از پروژه ها صدا یا موسیقی تولید کنند (و گاهی اوقات اینجاست که باید به کارکرد صدا کمک کنیم (در صورت وجود))
این معمولاً 15-30 دقیقه به پایان می رسد. چیزی که بسیار شگفتانگیز بود (و حتی کمی نگرانکننده) این است که متوجه میشویم که مجبور نیستیم جوانان را از طریق دکمهها و منوهای بازی اسکرچ برنامه بگردیم - و در واقع وقتی به یک تور Scratch (فراتر از فایل/باز) چسبیدهایم. /پرچم سبز) اغلب به خودی خود گوش نمی دهند و جلو می روند.
ما این را مقدمه "درست به موقع" می نامیم.
چیزی که می تواند به دنبال داشته باشد، انداختن یک کارت خراش در کنار رایانه ها، یا به سادگی جلب توجه همه پس از شروع، و نشان دادن نحوه کشیدن یک جن است (و بحث بعدی این است)
لورا اسمیت
عضو
13 جولای 2009
من هنوز دارم اسکرچ را یاد میگیرم، اما این ریسک را کردم که امسال یک درس جلوتر از بچهها بمانم و آن را در آزمایشگاه کامپیوترمان آموزش دادم. من از ویدیوی نحوه استفاده از Scratch Intro از صفحه ویدیوها در وب سایت Scratch به عنوان اولین نمایش استفاده کردم. این باعث می شود که دانش آموزان کنجکاو و علاقه مند شوند که خودشان وارد و کاوش کنند. من آنها را از طریق تمام «دکمهها» راهنمایی میکنم، به آنها زمان اکتشافی میدهم و سپس آنها یک درس ساده را شروع میکنند. این مفاهیم حذف و رنگ آمیزی اسپرایت های جدید، تغییر لباس ها و استفاده از بلوک همیشه را معرفی می کند. این بسیار ساده است و ما هنوز وارد نام اسپرایت یا وارد کردن آنها نمی شویم. صحنه نیز خالی می ماند.
از این نقطه، برخی از دانشآموزان خود به خود شروع به یادگیری خودگردان میکنند، بلوکهای جدید را امتحان میکنند و این درس را جذاب میکنند. برای دیگران، حداقل باعث می شود که انجام آن آسان به نظر برسد، و آنها مایلند آموزش های بیشتری را برای انجام برخی پروژه ها انجام دهند.
من دوست دارم یک آموزش گام به گام مانند این ر Scratch game ا در ابتدا انجام دهم زیرا به همه دانش آموزان اجازه می دهد تا احساسی داشته باشند