برنامه اسکرچ برای کودکان

می شود. یک گواهی دیجیتال برای به اشتراک گذاشتن برنامه اسکرچ در حساب های رسانه های اجتماعی خود مانند لینکدین ارائه دهید، یا آن را به ایمیل آنها پیوست کنید تا تعهد خود را به موضوع نشان دهد. کاری کنید که آنها احساس اعتبار و دیده شدن کنند.

 

یادگیری آنلاین روند رو به رشدی است و مدرسان مختلف  برنامه اسکرچو موضوعات مختلف را در بر می گیرد. برای ایجاد بهترین دوره آنلاین و پیوستن به اکوسیستم، این 10 مرحله بالا را دنبال کنید.

 

Scratch That Itch @ Scratch Conference 2016

 

 

خلاصه: سازندگان Itch، Ucodemy، امسال د برنامه اسکرچر کنفرانس Scratch 2016 در MIT در کمبریج، بوستون شرکت کردند. خلاقیت، الهام‌بخشی و ایده‌های دیگر مربیان پیشرو برای بچه‌ها در علوم کامپیوتر فراوان بود. می توانید از بازدید ما به برخی از این ایده های منحصر به فرد نگاه کنید.

Inside The Scratch Conference 2016 در MIT

شرکت در کنفرانس Scratch 2016 در MIT مطمئناً یک تجربه بود!  برنامه اسکرچ از آنجایی که اولین کنفرانس اسکرچ من بود، دقیقاً نمی‌دانستم چه انتظاری داشته باشم، اما احساس تجدید و هیجان برای فکر کردن خارج از جعبه مانند بسیاری از شرکت‌کنندگانی که در کنفرانس ملاقات کردم، را ترک کردم. موضوع کنفرانس برنامه اسکرچ  "مسیرهای بسیار، سبک های بسیار" بود و در کل کنفرانس بین مصاحبه های یک به یک و تجربیات مشترک اجرا شد. خراش خیلی بیشتر از یک ابزار است. این بیشتر یک جامعه پر جنب و جوش و مشارکتی است که آزادانه ایده ها  برنامه نویسی کودکانو تجربیاتی برنامه اسکرچ  را به اشتراک می گذارد که می توانید با ایده های پروژه خود برای دانش آموزان خود عمل کنید.

 

من با داستان هایی مانند داستان @bubble103_ f انرژی گرفتم

 

ماریت جانسن هوینز

فناوری دیجیتال به بخش کلیدی توسعه جامعه تبدیل شده است و بر شیوه برنامه اسکرچ  های بودن، تفکر و ارتباط افراد تأثیر می گذارد. فرهنگ دیجیتالی جوانان به طور مداوم در حال توسعه است، و این مقاله به بررسی چگونگی مبارزه مولد دو دانش آموز در هنگام برنامه نویسی در ریاضیات می تواند از منظر فرهنگی  برنامه اسکرچ تجزیه و تحلیل و درک شود. داده ها شامل دو پایه هفتم ... [نمایش چکیده کامل] مشاهده متن کامل

مقاله کنفرانس

متن کامل موجود است

مبارزه مولد دانش آموزان هنگام برنامه نویسی در ریاضیات

ژانویه 2021

Rune Herheim

ماریت جانسن هوینز

این مقاله مربوط به دو دانش آموز کلاس هفتمی است که یک کامپیوتر برنامه اسکرچ مشترک دارند و یک پنج ضلعی برنامه ریزی می کنند. ثابت می کند که این کار چالش برانگیز است و دانش آموزان با چندین نوع مبارزه روبرو می شوند. با این حال، دانش‌آموزان پیگیر هستند، کیفیت‌های ارتباطی را به کار می‌گیرند،  Scratch program و به روش‌هایی اصلاح می‌کنند که ترکیب جالبی از ریاضیات و برنامه‌نویسی ایجاد می‌کند.